3 Nisan 2011 Pazar

Birden Bütün


kırkıncı secdede de etsen dua
dönmez geri zaman.
kelebekler de dönemez artık kozalaklarına.

ondan dokuza geri say şimdi
kesilimiş yarıktan şerbetim akacak!

üzülüyorum bileklerimin tazeliğine          
babamın yere çömelişine                      
annemin kırışmış gözlerine                  
sevgilinin incinen umtlarına üzülüyorum  
kopan bilekliğine.                          

anlıyorum ki, şerbetli değilmişim ben de herkez gibi !

şimdi cebrail gelsin almaya beni
posta kutusu dolu olan tanrı'nın
huzuruna çıkarsın
sevgilerimi ileteyim kendisine
sonra götürsünler beni
ama ihramsız adımlayayım
cehennemin kapısını

/cehennemin kolluk kuvvetleri;
 siz iblisler!
 karşılayın beni
 karşılama töreni taktim eyleyin./

sonra sorsunlar ilk günahın hesabını,
zerrelerime ayırp birleştirken
zamanın sonsuzluğundan bahsetsinler
biten sevgilerden bahsetsinler
kıyamete kadar...
Web Analytics