9 Ocak 2012 Pazartesi

Ölü Benler


sürükler peşinden zaman, en derin yarınlarını bugününe
hasretli anılara gidiş yoludur, şu geçmişin kapıları
her kapıda bir ben
her kapının ardında senle dolu kutular

bütün benliklerim açtığında kapılarını sana
serilir bütün kutular kırılan kalbinin önüne
dökülür içinden kırıklıkların, kırgınlıkların

vurdum bütün kendilerimi, toy olanı bile, tereddütsüz!
zordu hepsini gömmek uğruna
zordu kalbini kıran bütün benleri öldürmek
ellerinde ne varsa sana dair topladım, aldım sol tarafa

şimdi sökülen yanlarını dikiyorum sevgili
yamalı bir kalbin yamalı bir ceketten farkı yok inan
sahibinin yegane varlıklarıdır onlar, en kıymetlisi

saklarım seni ben, tüm kırık ezgilerinden,
tüm yorgunluklarından./ yeminli bir itiraf /
sevgili; bu benin mukadderatında sen
senin mukadderat yolunda olacak olan da ben.





Steady Fingers - Goodnight My Love
Web Analytics