1 Şubat 2012 Çarşamba

Martıların Düşüşü



gözlerin değdiğinde gözüme
değil bir kibrit alevlensin
buz tutar oldu yüreğin

düştüm toprağa
çamura bulandım
aşığım diye yürüdüm hayallerinde
yağmurda yürüdüm
birlikte yürüyemedik diye
lunaparka gidip çocukları izledim
birlikte izleyemedik
balık ekmek yedim, yemiştik ama
böylesini hiç yememişim balığı
çıkıyorum sahile rüzgara karşı yürüyüp
seni yâd ediyoruz rüzgarla
derken deniz biraz tuzlu suyunu
boca ediveriyor üzerime,
hayıflanıyor halime deniz

sen gittin
ben arkanda kaldım
koştum yetişmek için
koşuyorum koşuyorum
yetişemiyorum,
dur
gitme
gitme kal orada derken
sesimin yüzüme çarpışı
ve martıların suya düşüşüydü
kaçıp gittiğinin delaleti

şimdiyse bakamazsın yüzüme
yüz çevirirsin benden
titrer yüreğin o an
bilirim

düştüm yüz üstü toprağa
çamura bulandım
ama duş alma zamanı şimdi
çamurun izi kalmasın
martılar düşmesin diye.



Baba Zula & Brenna Maccrimmon - Ben Bir Martı Olsam
Web Analytics